torsdag 2. juli 2009

uten tittel

Times Square var litt som 17.mai i Norge, bare med mindre is, bunad og norske flagg. Når jeg tenker meg om var vel det eneste som var likt at det var ekstremt med folk og ganske så stressende.


1.juli ikke 17.mai

Vi så et ekorn (med det vanskelige engelske navnet squarrel) som skremte en stor hund. "Pysete hund", tenkte jeg. Men da ekornet satte the evil eye i meg og kom gående mot meg, skjønte jeg hvorfor hunden var redd. Jeg tok to skritt tilbake.


Tatt fra god avstand med full zoom.

Nede ved havnen sto det to menn som hadde noen gigantiske slanger man kunne få holde. Jeg sa at jeg måtte veldig på do og at vi måtte skynde oss videre. Frihetsgudinnen var foresten mindre enn vi hadde trodd, men ferjeturen var fin, og gratis.



I dag skal jeg og Jan Egil på baseballkamp med the New York Yankees, og en av dagene skal vi på standup show. Vi vet ikke hvem som skal opptre, og vet vel egentlig heller ikke om billetene vi har kjøpt fungerer. Men vi fikk en god pris. Er litt usikre på om det er et bra eller et dårlig tegn.


Fototriksing

l8tr

4 kommentarer:

  1. de slangene må være ganske gamle, de var der når vi var i new york sist også (altså 1999). kult

    SvarSlett
  2. jaja, var bare to år, husker ikke så mye da

    SvarSlett
  3. haha. kan bekrefte at hu var født. hadde ikke mange åra på baken da. og megaskeive tenner i munnen. og sykkelshorts på beina.

    SvarSlett