fredag 3. juli 2009

paa tur

Hvor er det jeg har havna naa? Etter en lang dag med kunst i sikte, baade paa gugenheim og paa MoMa, skulle jeg peile inn en stasjon for aa faa meg noe mat. Plutselig ser jeg en logo som syntes merkelig kjent. Det er et eple, som er litt spist av. Og den henger midt i en diger boks av glass. Jeg ser det gaar mennesker inn, og ut av boksen. Saa jeg spaserer inn sjoel. Der maa jeg foerst ned en trapp. Det er masse mennesker og forskjellig i bunn av trappa. Og naar da jeg ser mer noeye etter, ser jeg det ligger hundre baerbare maskiner, rundt om paa bord. Det viser seg aa vaere Mac-maskiner som man kan trykke og knotte paa, akkurat som man vil. Bare for aa proeve den nye modellen liksom. Saa jeg fikk huka en maskin, og tenke jeg skulle blogge akkurat denne begivenheten, naa som jeg hadde muligheten.

Ellers fortsetter NY aa faa plusser i margen. Men det er lett aa bruke penger her. Det er et minus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar