torsdag 6. august 2009

Hjem

Det er kjedelig å pakke. Nesten like kjedelig som å barbere seg. Men jeg gjør det nå, pakker altså. Jeg har ikke noe valg. Imorgen reiser jeg til Bergen. En liten rundtur på 29timer, hvis en tar med tidsforskjellen. Heldigvis skal jeg fly med British Airways. De er flinke til å sørge for at flyturer virker litt kortere enn de egentlig er. Jeg skal ikke ta en Alexander Rybakk og be dere møte meg på flyplassen. Jeg skal bare skli stille og sakte til leiligheten min. Ikke det at jeg tror dere hadde møtt opp uansett. Ojj, nå høres det nesten som om jeg bruker omvendt psykologi for å få dere til å komme, men det gjør jeg altså ikke. Helt sant.

Grunnen til at jeg skriver denne bloggen er ikke for å fortelle om hjemreisen min. Det er ganske kjedelig i grunn. Grunnen til at jeg skriver er for å takke for turen. Først og fremst reisekompisene jeg har kjørt med, ledd med, bodd med, sovet med og hatt en fantastisk tur med. Takk gutter. Jeg ønsker også Jan Egil og Torbjørn lykke til videre.
De andre jeg vil takke er dere. Alle dere som har følgt oss på bloggen. Dere som har lest og likt bloggen vår. Alle dere som har kommentert og gitt tilbakemelding. Takk fans. Dere har vært flinke.

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med pakkingen slik at jeg kan legge meg. I morgen blir det skikkelig slitsomt, men det gjør ingenting. For etter alt slitet kommer et regnfylt Bergen, ny leilighet og Kaja. Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar